راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارك جاروبرقي

۱۶۳ بازديد

راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارك جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد در اينجا با تكنولوژي ها و امكانات آن آشنا مي شويد تا بتوانيد بهترين مدل را بر اساس نياز خود انتخاب كنيد.

clip_t7.jpg

اين مقاله در سايت shahrsakhtafzar.com منتشر شده است

امروزه در كمتر مكاني جاي خالي جاروبرقي به چشم مي خورد و در واقع به يكي از اساسي ترين نيازهاي ما تبديل شده است تا جايي كه نبودن آن به امري دور از ذهن و كاري نشدني تبديل شده، از اين رو برندهاي معتبر نيز سعي دارند با به‌ روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا به توليد بهترين هاي اين محصول بپردازند تا در دنياي پر رقابت امروزي جايگاه خود را باقدرت نگه دارند؛ ازجمله توليدكنندگان و بهترين مارك جاروبرقي كه همواره در صدر پرفروش ترين ها در دنيا در حال فعاليت است مي توان به برند بوش اشاره نمود. اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد مطمئناً در زماني كوتاه با طيف گسترده اي از انواع جاروبرقي روبرو خواهيد شد كه داراي ويژگي، رنگ و حتي ابعادي متفاوت هستند. در اين راهنماي خريد سعي داريم به شما در انتخاب و خريد هرچه راحت تر اين كالا كمك كنيم.

دسته بندي كلي در انواع جاروبرقي بوش

  • جاروبرقي كيسه دار
  • جاروبرقي مخزن دار و يا بدون كيسه

همان‌طور كه از نام آن ها نيز پيداست تفاوت اصلي اين دو نوع جاروبرقي در مخزن نگه ‌دارنده زباله مي باشد كه هركدام خود مزايا و معايب خود را دارند ما در اينجا سعي مي كنيم نگاهي داشته باشيم به مزايا و معايب اين دو نوع تا شما بتوانيد در زمان خريد جاروبرقي بوش با اطمينان بيشتر مدل مدنظر خود را انتخاب كنيد.

جاروهاي كيسه‌اي

انواع اين دستگاه كاربردي با كيسه كه به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان‌طور كه به صورت بارز پيداست داراي كيسه هايي براي نگهداري گرد و خاك و زباله هاي جمع شده مي باشد، جنس اين كيسه ها كه به طور معمول پارچه، پليمر و كاغذي است مي تواند به صورت يك بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گيرد. تهيه كيسه هاي جاروبرقي بوش به علت استاندارد بودن كار خيلي سختي نيست و شما به راحتي مي توانيد پاكت آن را در بسياري از مغازه ها يا فروشگاه هاي آنلاين به راحتي تهيه كنيد، اما دقت داشته باشيد كه استفاده از كيسه هاي دائم مي تواند آسيب هاي بسيار جدي در بلند مدت به جاروبرقي شما وارد كند اين آسيب مي تواند باعث كاهش قدرت مكش و طول عمر دستگاه شود و از طرف ديگر صداي آن بيشتر مي شود به همين خاطر نيز هيچ كدام از برندهاي مطرح كيسه دائم روي دستگاه قرار نمي دهند و به صورت جدي به مصرف كنندگان خود اخطار مي دهند كه از اين نوع كيسه ها استفاده نكنند، از مزيت هاي اين دسته از جاروبرقي هاي بوش مي توانيم به فيلتر بهتر هواي خروجي اشاره كنيم كه باعث جلوگيري از آلرژي و بيماري هاي تنفسي در افراد مي شود اما از معايب آن مي توانيم به هزينه كيسه اشاره كنيم كه البته قيمت اين كيسه هاي يك بار مصرف بسيار به صرفه است.

جاروهاي بدون كيسه يا مخزن دار

انواع جاروبرقي مخزن دار و يا بدون كيسه بوش باقدرت و زيبايي بالايي در اين برند معتبر توليد مي گردد و مصرف كنندگان مي توانند با استفاده از مخزن هاي دائمي، حجم قابل توجهي از گردوغبار و زباله را در اختيار داشته باشند و شما نيازي نيست براي خريد كيسه هزينه كنيد، اما توجه داشته باشيد كه محققان خريد جاروبرقي مخزن دار را براي افرادي كه از آلرژي و بيماري هاي تنفسي رنج مي برند را به هيچ عنوان توصيه نمي كنند چراكه در بلند مدت مي تواند باعث تشديد بيماري در اين دسته از افراد گردد.

نقد و بررسي مشخصات جاروبرقي بوش

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد براي ديدن مشخصات فني هر محصول اطلاع از قيمت آنها به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه نماييد و يا به فروشگاه هاي آنلاين مانند ديجي كالا، زنبيل مراجعه نماييد، شركت بوش كه يكي از بهترين برندهاي جاروبرقي در دنيا مي باشد توانسته علاوه بر به‌كارگيري موتورهايي قدرتمند، طول عمر بالا و طراحي زيبا داراي امكانات ويژه اي و بدون نقصي باشد كه موجب برتري اين دستگاه در برند بوش به نسبت ديگر برندها شده است. لازم به ذكر است كه ساده ترين امكاناتي كه در ادامه درباره آن سخن مي گوييم اگر با سطح كيفي مناسب و تكنولوژي هاي بالا انجام نشود، به راحتي بر روي ميزان راندمان دستگاه، عملكرد بهينه آن ها تأثير خواهد گذاشت. برند بوش نيز كه امروزه در دسته بهترين مارك جاروبرقي ها در حال توليد كامل‌ترين محصولات است با در نظر گرفتن كوچك‌ترين جزئيات توانسته انواع جاروبرقي بوش را باكيفيتي درخور اين برند در دنيا به دست مصرف كنندگانش برساند. از نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش تا لوله تلسكوپي، نوع پارويي، لوله خرطومي، چرخ ها، نوع فيلترها همه و همه را به يك جاروي خانگي قدرتمند و كاملاً حرفه اي تبديل كرده است.

قدرت مكش جاروبرقي بوش و موتورهاي قدرتمند

ميزان مكش جاروهاي برقي همواره در صدر فكر افراد در هنگام خريد قرار داشته است اما فراموش نكنيد كه وات جاروبرقي ها به تنهايي نمي توانند بيانگر ميزان مكش جاروي شما باشد و دقت داشته باشيد دو جاروبرقي كه وات يكسان دارند مي توانند قدرت مكشي كاملاً متفاوت داشته باشند لذا ميزان مكش در جاروها را بايد با توجه به مدل، نوع موتور، عايق بندي بدنه لوله تلسكوپي، خرطومي و عوامل آن بسنجيد. در ادامه با توضيح كوتاهي درباره نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش اين موضوع را براي درك بهتر به شما ارائه خواهيم داد:

 

انواع موتورهاي جاروبرقي بوش

از كامل‌ترين و بهترين انواع موتور جاروهاي برقي در كل دنيا مي توان به HiSpin و Compressor اشاره نمود كه اين دو نوع موتور در فناوري توليد برند بوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي آيرو ديناميكي و جريان هواي كاليبره شده، بهترين مكش گردوغبار با پايين ترين ميزان مصرف انرژي را در اختيار مصرف كنندگانش قرار مي دهد. همان‌طور كه گفتيم جاروبرقي كمپرسور بوش علاوه بر قدرت مكش بالا داراي مصرف انرژي پاييني است كه اين امر از داغ كردن جاروهاي بوش جلوگيري مي كند و اگر مي خواهيد متراژهاي بزرگ را جارو كنيد و يا مدت زماني طولاني جارو را روشن نگه داريد، خريد جاروبرقي بوش مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. توجه كنيد كه برندهاي متفرقه با توجه به عدم استفاده از موتورهاي تخصصي شايد روزهاي اول مكشي مناسب به شما بدهد اما به مرور زمان مكش آن ها افت خواهد كرد پس بهتر است گول قيمت هاي پايين مارك هاي متفرقه جاروهاي برقي را نخوريد چراكه قطعاً نمي تواند ول عمري مناسب براي شما باكيفيتي بايد كار كند؛ اما اگر به دنبال بالاترين و بهترين مدل هستيد مي توانيد مقاله بهترين جاروبرقي 2020 را در سايت سيمرغ مطالعه نماييد.

پارويي جاروبرقي

پارويي هاي جاروبرقي بوش با در نظر گرفتن كامل ترين جزييات طراحي شده اند تا بتوانند با حداكثر كارايي و قدرت كار كنند، يك پارويي مناسب بايد علاوه بر روان بودن حركت بر روي سطح هاي گوناگون زمين قدرت مكشش بالايي را به زمين انتقال دهد، عدم انتقال مناسب قدرت مكش و روان حركت نكردن يك پارويي بر روي زمين علاوه بر خستگي افراد براي جاروكشي، لطمه وارد شدن به مچ و دست و فشار بر روي ستون فقرات نمي تواند كيفيت جاروكشي مناسب را فراهم سازد. خريد جاروبرقي بوش با توجه به نكات ذكرشده به گونه اي طراحي شده اند تا شما بتوانيد به راحتي قدرت مكش مناسب جاروي خود را استفاده نماييد و آن را بر اساس نوع سطح جاروكشي خود تنظيم كنيد و بدون فشار به مچ و كمر، بالاترين كيفيت جاروكشي را در اختيار داشته باشيد.

تلسكوپي ها در جاروبرقي بوش

انواع لوله تلسكوپي جاروبرقي بوش به گونه اي طراحي شده است تا شما به راحتي بتوانيد ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظيم نماييد كه اين امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگيري خواهد كرد و شما مي توانيد بدين وسيله تا حد زيادي جاروكشي راحت و آساني را براي خود رقم بزنيد. لازم به ذكر است اگر چه اين فرايند تا حدي به چشم ساده است اما به كارگيري اين تكنولوژي در انواع جاروبرقي داراي اهميت بسياري است كه جاروبرقي بوش نيز با داشتن اين خصوصيت دستگاهي هرچه تكميل تر را در اختيار افراد گذاشته است، توجه كنيد اگر كيفيت تلسكوپي ها بر روي دستگاه شما خوب نباشد خيلي زود خراب مي‌شود و براثر كوچك ‌ترين فشار در هنگام جاروكشي از اندازه تنظيم شده خارج خواهد شد.

لوله خرطومي جاروبرقي بوش

از آنجايي كه مخصوصاً در بسياري از موارد براي حمل جارو ما آن را بر روي زمين مي كشيم و دستگاه را بلند نمي كنيم، جنس و كيفيت لوله خرطومي داراي اهميت بسيار زيادي است چراكه در غير اين صورت در مدتي كوتاه بر اثر همين جابه‌جايي ها يا حركات در هنگام جارو كشي، لوله خرطومي پاره خواهد شد لذا در زمان خريد جاروبرقي بوش نيز با توجه به اهميت بالاي جنس لوله خرطومي از پلاستيك هاي باكيفيت و يا الياف پليمري (كنفي) استفاده نموده است تا بتوانند با طول همراه بالا كار كنند اگر چه جنس لوله هاي كنفي در باطن خود جنسي مرغوب تري به نسبت مدل هاي پلاستيكي هستند اما خرطومي هاي پلاستيكي در جاروبرقي بوش نيز به جهت استفاده از جنس پلاستيك باكيفيت و غير خشك همانند مارك هاي متفرقه و نا مرغوب مي توانند طول عمري مناسب را داشته باشند. طول لوله هاي خرطومي نيز در جاروهاي بوش در حدود دو متر طراحي شده اند تا بر مبناي استاندارد بتوانند علاوه بر قدرت مانور مناسب در هنگام جاروكشي، قدرت مكش را نيز در حداكثر موجود خود نگه دارند.

محل اتصال خرطومي به بدنه دستگاه در جاروبرقي بوش

در طراحي انواع جارو ها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتي دايره اي شكل و كوچك مي‌بينيد كه از جنس پلاستيك يا فلز مي باشد كه لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه لازم نيست فكر خود را در برندهاي معتبر درگير نوع جنس اين قسمت از جاروي خود كنيد چراكه در مارك هاي حرفه اي همچون بوش، تنوع جنسي مناسب به كار گرفته شده است و به دليل به كار گيري تكنولوژي مناسب داراي وكيوم درست و استاندارد مي‌باشند كه علاوه بر چرخش 360 درجه، بدون كاهش مكش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

چرخ‌ها در طراحي

از ساده ترين و حتي از مهم ‌ترين قسمت هاي هر جارو به داشتن 4 چرخ از جنسي مناسب باقابليتي روان بودن و حركت 360 درجه مي توان اشاره نمود. چرخ ها باكيفيت بالايي در انواع جاروبرقي بوش طراحي شده اند تا علاوه بر موارد ذكرشده بتواند به راحتي بر سطوح مختلف و ناهموار كه داراي درز هستند جابه‌جا شوند. همان‌طور كه مي‌دانيد در هنگام جاروكشيدن شما جارو را در دست خود جابه‌جا نمي‌كنيد و آن را بر روي زمين مي‌كشيد پس داشتن چرخ هاي باكيفيت و روان داراي اهميت بسيار زيادي است.

سري ها و لوازم جانبي جاروبرقي بوش

جاروبرقي هاي بوش در مدل هاي مختلف به منظور كمك در سهولت كار جاروكشي داراي لوازم جانبي ازجمله سري هاي اضافه شامل برس اثاثيه، برس بسيار بلند براي جاروكشي درزها و اين قبيل موارد هستند تا شما بتوانيد به راحتي فضاهاي دور از دسترس را جارو بكشيد.

جاروبرقي بوش، بهترين مارك هاي انتخابي شما

در بالا سعي كرديم تا بابيان نكاتي حائز اهميت در هنگام خريد جاروبرقي بوش و انواع برند در اين محصول به شما در انتخابي هر چه مطمئن تر كمك كنيم. بوش به عنوان يكي از قدرتمندترين و قديمي ترين كمپاني هاي موفق در توليد لوازم خانگي، انواع جاروبرقي بوش را باكيفيت و طول عمر بالا در كل دنيا عرضه كرده است كه با در نظر گرفتن كوچك‌ترين نيازها و پيشرفته ترين تكنولوژي ها تجربه اي از جاروكشي آسان را به شما هديه خواهد داد. لازم به ذكر است كه به دليل گستردگي فروش اين نوع از كالاها در اين كمپاني قدرتمند، بوش توانسته است در قيمت جاروهاي برقي خود نيز كاملاً رقابتي و منطقي فعاليت كند و بالاترين سطح كيفي را با بهترين قيمت ارائه دهد.

منبع: شهر سخت افزار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.