ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

۱۳۱ بازديد

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

5apo_d1.jpg

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا همان پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه روند كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي و دكوراسيون داخلي، براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي مزيت‌هاي بسياري مي‌باشد و امروزه توانسته به ‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره مي‌كنيم.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان در اصل با تكنولوژي پليمري توليد مي‌شود كه باعث مي‌شود بسيار سبك باشد و در عين حال داراي استحكام و دانيسته و مقاومت بسيار بالايي مي‌باشد.

از ابزار پلي يورتان مي‌توانيم در موارد زير استفاده كنيم

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، به‌خصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توان به موارد ذيل اشاره كرد:

  • مقرون به صرفه بودن.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توانيد سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمائيد.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نخواهد شد.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان يا گلويي نورمخفي، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم بر روي سقف راهروها و ديوارها مي‌توانيم استفاده كنيم. اين ابزار پيش ساخته است و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابيتس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  1. ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز.
  2. استفاده در دور سالن سقف پذيرايي.
  3. لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  4. نورپردازي Tv room.
  5. نور مخفي در اتاق كودك.
  6. ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي.
  7. در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي ويژگي‌ هاي زير است

  • اين ابزار قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت را دارد.
  • وزن اين ابزار پيش ساخته بسيار كم بوده و درحين حال داراي مقاومت و استحكام بالايي است.
  • قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  • متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  • قابليت رنگ‌پذيري بالايي در دفعات مختلف را دارد و اين ابزار بدون نياز به زير سازي است. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارد.
  • مقرون به صرفه است و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري مناسب است.
  • در مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

شما مي‌توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشورت با مشاوران متخصص ما از طريق شماره 02144382900 تماس گرفته و از طريق لينك https://www.arcadecor.com/با ما در ارتباط باشيد.

منتشر شده در وب سايت بهار

كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

۱۳۳ بازديد

آموزش كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

0wc_m6.jpg

آموزش كنكور ،‌نبودن منابع آموزشي خوب و در سطح كنكور و وجود اساتيدي كه دانش آموزان را آماده ي اين مسابقه ي بزرگ كنند باعث شده دانش آموزان از كنكور ترسيده و استرس اين آزمون آن ها را به سمت موسسات آموزشي كنكور مي كشاند. در اين فضا چون تنوع در منابع بسيار بالاست و بسيار گسترده است والدين و دانش آموزانشان سردرگم دنبال پيدا كردن بهترين منبع براي آماده شدن براي كنكور و اين آزمون سخت خود  هستند.

متاسفانه در اين ميان موسسات و افراد سو استفاده گر نيز بسيار زياد شده و دنبال بدست آوردن سود از اين فضاي به وجود آمده اند و موفقيت دانش آموزان و هدف هاي آن ها و خانواده هايشان براي آن ها اهميتي ندارد. در اين ميان جاي خالي يك راهنماي درست و چراغ راهي خالي بود كه موسسه ي حرف آخر تصميم گرفت براي دانش آموزان اين مسير را روشن و آن ها را تا رسيدن به اهدافشان هدايت و راهنمايي كند.

آموزش كنكور به روش موسسه حرف آخر چه كمكي به ما مي كند؟

از مهم ترين كمك هاي موسسه ي حرف آخر مي توان به آموزش با استفاده از مدرن ترين تكنولوژي آموزشي اشاره كرد كه در هموار كردن اين مسير براي دانش آموزان قدم بسيار بزرگي به شمار مي رود.  بسته آموزش كنكور حرف آخر براي تمامي دروس اختصاصي و يا عمومي پكيج‌ هاي آموزشي متنوعي توليد كرده است .

موسسه ي حرف آخر در تلاش است كه با بهترين شيوه هاي تدريس و بهترين روش هاي مطالعه ي دروس مسير را براي دانش آموزان راحت تر كند تا به اهداف خود در اين مسير برسند و از اين آزمون سخت سر بلند بيرون بيايند.حال چندين سوال پيش مي آيد كه شايد ذهن والدين و دانش آموزان را درگير كرده باشد. اين تكنولوژي ها و آموزش ها قرار است چطور به دانش آموزان ما كمك كند؟ و يا تفاوت آن با آموزش هاي قديمي و به اصطلاح ما سنتي چه فرقي مي كند؟

فرق آموزش كنكور موسسه حرف آخر با ديگر موسسات كنكوري

سبك آموزشي موسسه ي حرف آخر كه انقلاب شگرفي در اين زمينه بوده و هست آموزش به وسيله انيميشن و با استفاده از شهودي سازي و تصوير سازي است كه براي تمامي دروس عمومي و اختصاصي در موسسه به دانش آموز آموزش داده مي شود. اكنون اين سوال پيش مي آيد كه چطور با ديدن انيميشن و يا تصاوير مي توان براي كنكور آماده شد و يا چقدر تاثير گذار است؟

در گذشته و قبل از شروع كار موسسه و يا حتي امروزه استفاده از شيوه هاي قديمي براي آماده شدن براي كنكور فقط از يك نيمكره ي مغز دانش آموز براي آموزش استفاده مي شد. همين موضوع باعث مي شد تا حفظ موضوعات در ذهن و به ياد آوري آن ها براي دانش آموز بسيار سخت تر شود. اما راه حل موسسه ي حرف آخر براي اين معضل استفاده از تصوير سازي موضوعات و استفاده از انيميشن براي آموزش دادن به دانش آموزان است تا از حد اكثر فضاي ذهني دانش آموز استفاده شده و به خاطر سپاري مباحث براي دانش آموزان ساده تر شود.

استفاده از الگو و نقشه راه در آموزش كنكور

مي خواهم اين بخش را با يك مثال مناسب خدمت شما دانش آموزان و يا والدين عزيز توضيح دهم.

مساله اي كه ما را به استفاده از اين روش مجاب كرد اين بود كه دانش آموزان براي حل سوالات كنكور زمان فوق العاده كمتري نسبت به تشريحي دارند و موسسات و يا اساتيد ديگر نيز براي حل اين معضل و مشكل بزرگ دانش آموزان را درگير هزاران فرمول و يا مساله مي كنند.

خواندن دروس به روش تشريحي

  • فرض كنيد كنار رودي رفتيد و قصد ماهيگيري داريد. اگر به دست خالي براي اين هدف تلاش كنيد ممكن است تا آخر شب حتي يك ماهي را هم نگيريد. اين دقيقا مانند حل سوالات كنكور با استفاده از راه حل ها و روش هاي تشريحي است. شما اگر با اين روش ها براي كنكور دادن تلاش كنيد زمان خود را بسيار هدر خواهيد داد زيرا براي حل سوالات به روش هاي تشريحي حداقل نياز داريد دو الي پنج دقيقه زمان خود را صرف حل كردن يك سوال كنيد در صورتي كه براي هر سوال در كنكور نهايتا يك دقيقه و يا زير يك دقيقه زمان خواهيد داشت.

خواندن دروس به روش تستي

  • حال فرض كنيد به شما يك چوب ماهيگيري بدهند. با هر بار استفاده از اين چوب ماهيگيري فقط و فقط مي توان يك ماهي گرفت اين دقيقا مانند استفاده از روش هاي تست زني اساتيد و موسسات ديگر است كه براي هر سوال يك روش حل ارايه مي دهند كه به دو دليل مي تواند دانش آموز را به خطا بياندازد. اولا اگر طراحان دو نمونه سوال را با هم تركيب كنند چه؟ و دوما مگر يك دانش آموز مي تواند در آن واحد چند فرمول را به خاطر بسپارد؟ پس اين روش نيز روش بسيار مناسبي براي حل سوالات و رتبه شدن در كنكور روش مناسبي نخواهد بود.

خواندن دروس با الگو هاي موسسه حرف آخر

  • اكنون فرض كنيد كه مي خواهيد از تور استفاده كنيد و با كمك آن از رود ماهي بگيريد. با استفاده از آن با هر بار انداختن در آب چقدر ماهي مي توان گرفت؟اين دقيقا مثال جالب و كاملي از الگو هايي است كه اساتيد موسسه ي ما استفاده مي كنند و با كمك آن ها دانش آموز را براي اين عرصه ي رقابت سخت آماده مي كند. نحوه ي توليد و بدست آوردن الگو هاي موسسه ي حرف آخر از درون فرمول هاي اصلي نيست. بلكه از تركيب تمامي فرمول هاي مباحث به يك الگو يا روش حل كامل و جامع مي رسد.

آموزش كنكور با بهترين اساتيد كشور

مي توان به جرات گفت كه روش تدريس و يا تصوير سازي كه از آن ها و تاثيراتشان در ابتداي همين متن صحبت شد فقط بخش كوچكي از عوامل موفقيت دانش آموزان است. بخش اصلي تاثير گذاري را اساتيد حرف آخر در دانش آموزان دارند كه با تدريس شيوا و گويا آن ها را براي اين رقابت سخت آماده نمايند. از برترين اساتيد كشور كه موسسه با آن ها در مسير موفقيت دانش آموزانش قدم برمي دارد مي توان به اين اساتيد بزرگوار اشاره كرد :

مزاياي آموزش كنكور در موسسه حرف آخر:

برخي از مزاياي همكاري با موسسه ي حرف آخر را تا اينجا با هم مطالعه كرديم. اما مي خواهيم با موارد بيشتري نيز شما را آشنا كنيم تا در اين مسير با خيال راحت قدم برداريد :

  • آموزش تمامي دروس اختصاصي و عمومي به صورت انيميشن‌سازي و پويا نمايي
  • اضافه كردن نيم كره ي راست مغز به نيم كره ي چپ در آموزش و تدريس براي گيرايي بيشتر.
  • استفاده از الگو هاي حل سوالات براي كم كردن هرچه بيشتر زمان تست زني.
  • برنامه ريزي هاي اثر انگشتي يعني برنامه ريزي براي هر دانش آموز متناسب با خود دانش آموز و مختص آن ها.
  • برنامه‌ريزي 1000 ساعته و جمع بندي كامل دروس در همين مدت زماني براي تمامي دانش آموزان.
  • ارائه برنامه ريزي هاي اختصاصي براي دانش آموزاني كه زمان كمتري تا كنكور خود دارند و فرصت هاي خود را تا اين موقع سوزانده اند.
  • كمك گرفتن از بهترين اساتيد سطح كشور براي تدريس دروس.
  • پكيج‌ها و طرح هاي آموزشي جامع و متنوع متناسب با دانش آموزان مختلف.

رتبه‌هاي برتر حرف آخر

هميشه دانش آموزان و والدين آن ها دنبال نتيجه گيري هستند. از اولين سال هاي فعاليت موسسه تا به امروز به جرات مي توان گفت موسسه ي حرف آخر پاسخ اعتماد خانواده ها به خود را داده است. از جمله اين خانواده ها مي توان به خانواده ي اين دانش آموزان كه كنكوري هاي سال هاي 1397 و 1398 بودند نيز اشاره كرد :

  • حسام مراد بيگي رتبه ? رياضي كنكور سراسري
  • هانا ياري رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • محمدرضا پادويي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهرداد زارع رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهدي حسني رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • ميثم فرهمندي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سروين سليمان‌پور رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مينا صالحي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • جعفر قرايي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • محمدرضا خوشرو رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهدي ايماني رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سجاد نوري رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سجاد عليزاده رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • عرفان شهبازي رتبه ??? تجربي كنكور سراسري

به نقل از https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله آموزش كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

۱۳۱ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

۱۴۴ بازديد

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر كسب و كاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يك قاعده كلي است كه هر فردي كه وارد دنياي كسب و كار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يك شيوه بازاريابي است كه هزينه بسيار پاييني براي صاحبان كسب و كار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب كرد. شما مي توانيد اقلام كم هزينه و موثري را كه توجه مردم را به خودشان جلب مي كنند، پيدا كنيد و به وسيله آن ها كم كم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي كسب و كارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه كنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض كنيد كه يكي از اين هداياي تبليغاتي، يك فلش سفارشي باشد كه نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي كه اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي كنند، دائما كسب و كار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي كنيد كه بخشي از بازار را كه مد نظر كسب و كارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و كارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض كنيم كه شما يك كسب و كار مرتبط با تكنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي كسب و كارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيركانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد كه هميشه از آن استفاده كنند، اما اين فكر نيز در ذهنشان تداعي نشود كه شما قصد داريد كه محصولات و كسب و كارتان را به زور به آن ها تحميل كنيد. صاحبان كسب و كارهاي مختلف بايد به سختي تلاش كنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا كنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يك تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه كسب و كار كوچكي داشته باشيد و چه صاحب كسب و كار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود كه اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و كنفرانس هايي كه در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينكه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند كارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و كاركرد مناسبي دارد. دوران كارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي كه اين روزها با آن سر و كار داريم، اين است كه تعداد كارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده كه اخيرا به كيف خود نگاهي بيندازيد و كارت ويزيتي در آن مشاهده نكنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي كنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است كه ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي كنيم كه اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي كارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي كمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينكه به خود زحمت تهيه كارت ويزيت بدهيد و تنها يك كارت ويزيت ديگر به كيف پول مردم اضافه كنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاك :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات كسب و كار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باكيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد.

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه كسب و كارهايي كه مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يكسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است كه در ديد قرار داشته باشد.

2- كلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شكل‌هاي مختلف از كلاه استفاده كرده‌ايم، بدون اينكه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان كلاه تبليغاتي هستند كه به يك ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. كلاه تبليغاتي يه كلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است كه امكان چاپ كردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يك برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب كلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشركت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌كنند.

3- لباس كار:

لباس هاي كار يك وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شركت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع كسب و كار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به كنكاش وادار مي كند. لباس كار تبليغاتي مي توانند شروع كننده ي مسير بازاريابي شركت شما باشند و در كنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.